جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام
سرخط خبرها

اتکا اظهارات وکیل استقلال را تکذیب کرد| بدهی ۶۰ میلیاردی صحت ندارد

  • کد خبر: ۷۱۰۵۲
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
اتکا اظهارات وکیل استقلال را تکذیب کرد| بدهی ۶۰ میلیاردی صحت ندارد
سازمان اتکاء اعلام کرد فردی که با عنوان وکیل باشگاه استقلال مدعی شده این سازمان مبلغ ۵۰ تا ۶۰ میلیارد تومان به باشگاه استقلال بدهکار است، اساسا هیچ پروانه وکالتی ندارد و این خبر از بیخ و بن کذب است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، فردی به نام سید صالح جدَایی که خود را وکیل باشگاه استقلال معرفی کرده بود چند روز قبل در مصاحبه با برخی رسانه‌ها مدعی شده بود که باشگاه استقلال مبلغ ۵ تا ۶۰ میلیارد تومان از شرکت اتکاء طلب دارد. به طبع آن اظهارات خبرگزاری شهرآرا نیوز نیز گزارشی با این مضمون که باشگاه استقلال نسبت به این طلب بی توجه است منتشر کرد، اما بعد از انتشار آن خبر سازمان اتکاء اعلام کرده که فرد مورد نظر هیچ پروانه وکالتی ندارد و اساسا این خبر نیز کذب است. به این ترتیب رسانه شهرآرا نیوز نیز اعلام می‌کند که خبر چند روزی قبل که حاصل نقل قول شخصی به جدایی بود، صحت ندارد. سازمان اتکاء یکی از سازمان‌های فعال و خدوم در کشور است که همواره خدمات قابل توجهی به نیرو‌های مسلح انجام می‌دهد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->